1393-09-02 18:23
1830
0
6173
با تلاش انجمن نویسندگان هوران شکل گرفت؛

حمایت قاطع از " کتاب من زنده ام " در استان گلستان

مسابقه ملی «کتاب و زندگی» با محوریت کتاب: «من زنده‌ام» همزمان با آغاز محرم در سراسر کشور به اجرا درآمد، مجموعه انجمن نویسندگان استان گلستان به عنوان مجری مسابقه ارزشی در شمال کشور میدان دار این حرکت بزرگ گردید.

به گزارش گلستان ما ، در همین راستا با حمایت شورای اسلامی شهر گرگان ، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان ، نهاد کتاب خانه های عمومی با ایجاد نمایشگاه شهری ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، معاونت پژوهشی بنیاد شهید گلستان با تبلیغات میدانی وسیع در خصوص این اثر ارزشمند از سیمای مرکز گلستان، رادیو گلستان، تلویزیون شهری در میدان پاسداران، نمایشگاه خیابانی در حاشیه پارک شهر گرگان، رسانه های محلی گلستان سایت گلستان ما و نشریات استانی همه در این حرکت بزرگ سهیم گشته اند.

پیش بینی انجمن نویسندگان گلستان در فروش این کتاب تا پایان مسابقه که احتمالا بعد از اربعین حسینی ادامه خواهد داشت بیش از پنج هزار نسخه خواهد بود.

فروشگاه های زیادی از جمله فروشگاه نارنجستان بهشت هوران، نشر شاهد، کتابفروشی شهیدحقانی و نمایشگاه های شهری در گنبد، مینودشت، رامیان، کردکوی، علی آباد، آزادشهر، بندرگز و دیگر شهرهای تابعه کتاب من زنده ام توسط انجمن نویسندگان گلستان توزیع گردیده در حال فروش است، از فروشگاه های استانی خبر میدهند که استقبال بی نظیری نسبت به خرید کتاب من زنده ام انجام گردیده است.

یکی از نقطه های قوت این کتاب جذابیت مسابقه نیست بلکه قصه هزار و یک شب اسارت دختری 17 ساله است که دختران ایرانی به این کتاب علاقه زیادی نشان میدهند. تاریخ مقاومت نشان داده است که هر چه از دوران دفاع مقدس دورتر می شوپیم علاقه نسل های نوظهور به دانستن گذشته سرزمین خود بیشتر می شود. این موضوع مهم که می تواند چشم اندازی در افق خاطرات دوران دفاع مقدس روشن کند این است که مردم ما ذره ائی از گذشته خود که همان هشت سال مقاومت است پشیمان که نیستد هیچ بلکه مشتاق ترند، شیار 143 نیز می تواند این ادعا را تکمیل تر کند.

مسئول روابط عمومی انجمن نویسندگان گلستان با حضور در تمامی مدارس دخترانه گلستان، دانشگاه، حوزه علمیه ضمن توزیع تراکت به فروش این کتاب اقدام و استقبال بسیار انجام خوبی شد.

بنرهای (2 در 4) متری که در بیش از 4 نقطه شهری پر رفت آمد شهر گرگان از سوی انجمن نویسندگان با حمایت سازمان فرهنگی ورزشی گرگان نصب گردیده خیل زیادی از مردم با دیدن این تابلوهای تبلیغی به مجموهه هوران مراجعه و نسبت به خرید کتاب من زنده ام به قیمت 8500 تومان اقدام می کنند. نکته جالب اینجاست که زنان جامعه ما علاقه زیادی به خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس داشته و حتی حاضرند مبلغ بالاتری به خرید کتاب من زنده ام پرداخت نمایند.

دویست میلیون تومان جایزه نقدی، 50 سفرعتبات عالیات، 50 سفر به مشهد مقدس، 100 سکه بهار آزادی به همراه یک جایزه ویزه برای 17 ساله ها اختصاص یافته که علاقه مندان به این اثر می تواند، به نشانی انجمن نویسندگان خیابان شهدا، لاله سیزده مراجعه یا میدان پاسداران، نشر شاهد یا کتاب فروشی شهید حقانی و در شهرستان ها نیز کتابفروشی های هستند که در کنار نمایشگاه های برپا شده این کتاب را می فروشند./هوران

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.